Örnsköldsvik

Idag bär det iväg! Om en timme rättare sagt kanske. Ska bara ringa team kirurg kl 14.30, sen åker vi. Så jag borde kanske börja packa. Vid 16-tiden ska vi på middag hos Näslunds, sen ska vi på stan och (suprise..) köpa mysbyxor åt mig :)) är grymt trött, men ska upp 5 imorrn, åka bil 20 min, sen sova hela dagen, så det spelar nog ingen roll.

Kom nyss hem från en långsväng med hundarna, gick med dom lite i skogen, gick förbi badplatsen och släppte dom lite. Se om Martin vaknar snart, han sa han skulle ställa klockan på 4 och gå upp och prata med mig innan jag åker. Spännande ;P nej, nu ska jag gå och packa och göra mig klar.

Wish me luck.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

DET ÄR DÅ SJUKT VILKEN TUR MAN HAR! Ringde i morse och då var jag inte inbokad någonstans, så han fick ringa tillbaka 2 ggr, och till slut visade det sig att Kim (min kirurg) är sjuk, och han är den enda som gör ledbandsoperationerna, så det blev framflyttad. Antagligen senare den här veckan, eller nästa vecka. Så det är snabbt ändå, men shit, vilken tur man ska ha. Så nu är jag hemma i Ljunga, så Michelle, vi kan gå ut och gå imorrn tycker jag ;P

Kommentarer
Postat av: Michelle

Kan vi la =P Fast det måste bli innan 8 isf =P

2008-09-16 @ 15:20:49
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0