Mamma!

Nu är jag hos mamma, myspys. Saknar henne oftast när vi inte setts på ett tag. Har väl inte gjort så mycket, igår såg vi på Sahara, lite underhållande film med snygga skådisar, annars var väl den inte så mycket att hurra för :) det blev alldeles för sent idag, så jag sov till 14, blir alltid lika sent med dig. Kom nyss in från en långpromenad med Ginny, mycket skönt ute. Inte så kallt, vilket är bra. Sen nu måste jag verkligen ta det lugnt. Imorrn ska vi in till Härnösand och titta lite, om det nu finns nåt att titta på där ;P

Jag fick sängen av Stefan! Bästaste, så nu har jag en 120 säng som ska fraktas hem till mig nästa fredag tror jag, eller så fort det går. Mums. Sen måste jag ju också passa på att säga grattis till Veronica och Kalle som fick sin bebis inatt (man måste ju bara gratta, eller hur?) Nej, nu ska jag ner och hjälpa mamma med maten och klippa klorna på hundarna tydligen, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0