Hemmma

Nu är jag äntligen hemma igen. Trött som få också.. Vart sent igår sen hade jag svårt och somnade, sen gick jag upp (hör och häpna Michelle) 8! Hostan är snäppet värre nu med, känns som jag hostar blod eller något. BLÄ. Imorrn kommer Rickard kanske, han hade visst fått nys om någon bil i Birsta som han ville ha. Så om dom kunde hålla den tills imorrn skulle han dra dit och titta på den. Hoppas det går vägen nudå, vi får se hur det blir. Nu ska jag äta sen frukost och vänta på att pappa kommer hem på lunch och kör 100 frågor.


Kommentarer
Postat av: sannas

tävla i min blog!!

2008-09-04 @ 19:15:43
Postat av: sannas

tävla i min blog!!

2008-09-04 @ 19:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0