Hemma x2

Ja jag är fortfarande hemma. Sov från 13-17 typ. Var helt sjukt hur trött jag var. Fail igen. imorgon kommer Rickard troligen, pappa suckade lite när jag sa det. Konstigt, trodde han gillade Rickard. Men men, det fixas det med. Carro frågade också om jag ville på Biteline imorrn; det vill jag! Men sucks att det är 8 mil till stan och det kostar apa att åka dit :/ + att jag vet ju inte riktigt när Rickard kommer. Bara strul, ge mig lägenhet för fan.

Pappa var weird förut

jag: ska vi åka till kuba över jul?"
pappa: mm
jag: men va bra
pappa: ja
jag: jag var seriös
pappa: jag med
jag: öhm
pappa: vad kostar det?
jag: ja det beror ju på när man bokar och hur och vart osv
pappa: ja vi får kolla på det

Kuba över jul? Haha alltså..

Kommentarer
Postat av: Michelle

Ja dom hade lämnat 2 kort me en hemsida och en mail adress. Så vi gick ju in och kollade på hemsidan och så hittade vi massa bilder på huset där. Men nu har dom tagit bort dom för mami skrev till dom. Vi har även polisanmält det. Nu har vi fått veta att Annika som har hund & katt, det är hennes svärson som håller på.



Ja det kan vi la =P

2008-09-08 @ 14:47:02
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0