Wraha?

Seg dag, faktiskt. Vart skapligt trött. Sov mellan 11 och 12.30 typ. Även att jag sov när Michelle ringde ;P det gick snabbt hos Arbetsförmedlingen iaf, jag fick inte skriva in mig, för jag ska ju ändå in till stan snart igen, så var inte lönt tyckte han, jag med. Michelle var lite seg däremot, och det var så jääävla varmt.

Pratade med Sara nyss, övertalade henne lite att låna ut sin lägenhet till mig (eller övertala och övertala, hon sa ja typ på en gång). Skulle egentligen åkt dit ikväll, men ja, mötet blev flyttat IGEN, tills nästa måndag och så har jag möte på soc. på torsdag. Nu ångrar jag det lite, men ja, ska prata med pappa, så åker vi antagligen på torsdag kväll. Boy, det här ser jag fram emot; stan, träffa lite folk för en gångs skull. Hoppas bara pappa kan ge lite pengar så man kan göra lite skoj :/ får se hur det blir med den saken. Ska till läkaren imorrn kl 9 iaf, sen ska jag klippa gräset, så då blir pappa kanske glad :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hehe herregud, 2 dar på raken ;P

2008-08-12 @ 16:40:49
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: Michelle

Haha jaa ;P

2008-08-12 @ 21:55:04
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0