Wiiiihihihi

Helgen har gått snabbt, inte gjort ett piss om jag ska vara ärlig faktiskt ^. Idag var jag och pappi och fikade och övningskörde lite. Går faktiskt bättre och bättre :) Har kollat klart 3 säsonger av The Hills nu också, har typ 2 avsnitt kvar eller något. För ni som inte sett det, så rekommenderar jag det starkt. (om ni är tjej ofc, tror inte killar skulle uppskatta det).

På tisdag ska jag och Michelle till Ånge ;P vi ska på arbetsförmedlingen. Lika bra att skriva in mig på en gång, så är det gjort. Slipper dom whina om det senare eller nåt skit. Sen på torsdag ska jag till soc. och prata med Bjarne och förhoppningsvis få pengar. Sen ska jag och pappa in till stan, hanska på möte och jag ska träffa Diana :D inte träffat henne sen gatufesten typ, och det var bara en snabbis. Så det ser jag verkligen fram emot :) Ska en sväng på stan också och se om jag hittar några mjukisbyxor som jag kan ha under min gips/ställningsperiod. Hoppas dom har kvar dom dära hellokitty mjukisarna på Bikbok, gärna på rea också ;P sen skulle vi käka på subway också. Pappa suckade lite, jag är ju så dyr i drift liksom :)

Nu snart blir det gomiddag; lax och vitt vin. Här kostar vi på oss minsann!
Sen ikväll blir det promenad med Michelle hoppas jag ;P


Men skönast är det iaf när folket man umgicks med i 7an som inte gillade en egentligen, som har blivit asfeta nu ^


Kommentarer
Postat av: jo

så är det alltid!

2008-08-11 @ 01:13:43
Postat av: jo

det du skrev längs ner asso

2008-08-11 @ 01:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0