Wiho

Har inte skrivit på ett tag, antar ni saknat mig så att eh.. Nemen, igår var jag till läkarn, jag hade inflammation i öronen. Så fick piller och örondroppar. Även att jag hade 2 gigantiska vaxproppar, fyfan så vidrigt det är. Så det var därför jag hade så jävla ont. Men nu är dom borta iaf :) Pappa är i Sundsvall på flygövning, så är ensam i helgen, woho liksom. Igår var jag ut med Michelle, det var skoj som vanligt ;P har ju inte träffat henne på ett tag eftersom jag vart hos mamma hela veckan. Annars? Jag ser film, tecknar, lyssnar på musik, pratar med Rickard. Skoj? Näe, jag vill göra nåt. Och kommer inte få  göra nåt heller. Kommer ju inte få gå i skolan som alla andra normala kids :/ Iaf så kommer Rickard på måndag :) så då blire iaf way roligare. På onsdag ska han köra mig till stan för jag ska på sugmöte på skolan. Sen skulle vi ut till mamma och hälsa på fåren och hundarna. Sen surrade han om bio, men vi får se hur det blir med det. Kommer ju få vara evigheter i stan ;P

Var ju i Birsta med mamma i torsdags också, där träffade vi på Michelle (!), mamma var även så snällis att jag fick nya trosor, ny bh och nya strumpor. Finns det något skönare än nya underkläder? :)

Nej nu ska jag göra annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0