Veckan

Veckan har varit hur bra som helst :] Rickard kom måndag kväll, seent, men det blev bra ändå. Vi har mest slappat och sett film, vart med Netty och Katta också en sväng. Onsdag var vi in till stan, var på skolan för mötet (zzzzz), fick min dator, sen var vi och hälsade på Daniel och Heidi, men Daniel orkade inte ens kliva upp när vi var på besök, så.. trevligt. Sen var vi till mamma och åt middag och var ute med hundarna, sjukt trevligt det med :) sen var vi på bio, vi såg the dark knight, asbra.

Idag var vi ute och åkte med Michelle också, vi var upp till mittpunkten igen,det var ju sånt pissregn så var inte alltför skoj. Sen hämtade vi Netty på jobbet, slängde av henne hemma, tog en cigg och åkte hem och gjorde tacos :] sen vid 20 var det dags för Rickard att åka hemåt och just nu är jag så trött att jag snart ska sova tror jag, det säger jag i och för sig ofta, men det blir inte så heller ;P

Kommentarer
Postat av: Michelle

Lugnt?! Hur jäkla fort kör inte han i vanliga fall då =P

2008-08-28 @ 21:31:36
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: Michelle

Ja verkligen. Jo visst, men han kan krocka också =P Spelar ju ingen roll hur bra man kör.

2008-08-29 @ 09:25:25
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0