Usch och fy

Det här är verkligen inte min dag. Är på grymt dåligt humör, är nog för jag är trött och har massa konstiga känslor i kroppen. Och till råga på allting, så rasade nyss min parfymflaska ner från datorn. Vad i h-ete? Jag rörde liksom ingenting, satt helt still och - såklart - så gick den sönder. Så fick torka upp allting och kasta flaskan. Verkligen min dag!¤&%/(%¤!¤%&/%¤#¤!



Ååååh, så är det bara strul med lägenhet. Jag vill komma bort härifrån så fort jag kan. Operation + skolstart om typ 2 veckor, så jag har mer eller mindre haft panik hela kvällen. Gråtit av och till mest hela kvällen, vore någon här skulle jag säkert skrikit också. Information overfload kanske men nä usch, jag vill bara sova och vakna lugn och utvilad :'c Nu ska jag se på någon film så jag blir lugnare och gladare.

Jag saknar dig

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hehe nee =P Okej, gö så =)

2008-08-14 @ 00:57:32
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0