Tröttheten?

Igår gick jag upp tidigt som ni alla vet, så på kvällen så tänkte jag att jag skulle sova tidigt, trött som jag är. Men nejdå, kl 22 skriver Rickard och Poffen (bögers från Borlänge) och säger dom ska komma förbi. Ahrå, dom kom. Vid typ 23? Det var jäkligt najs iaf. Netty var också med, skapligt trött hon lär vara idag. Hon gick upp 6 idag, och skulle jobba. jag var väl hemma runt 1.30, hon vid 2 kan jag tänka mig :D det var nice i alla fall. Vi drog först en sväng i Ljunga så fick dom se lite.. ja, vi har egentligen inget här så dom fick se Forum typ. Sprit och öl serverades där, haha ^. Men vi tog det lugnt eftersom vi skulle upp tidigt osv. Sen åkte vi en sväng till Ånge. Jag var även så snäll att jag satt och masserade Rickard i bilen :> han var nog i sjunde himlen tror jag. Dom tjatade om krogen idag, men känns inte så. Hade jag inte mötet imorrn i Ånge vid 13, hade jag nog hängt på.

Idag var jag hos läkaren, kom i princip nyss hem. Hon sa det var ledbandsinflammation, så hon slängde på alsollösning, bandage och gav mig medicin. Så ska tillbaka dit imorrn också, och se hur det tar sig.
Hon tyckte synd om mig också för mina ledband, goddamn right i say.

Funderar faktiskt på att gå och sova igen.
Skapligt trött, och med pissvädret som är ute så lär jag ju inte gå ut heller.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hehe =P Han är så söt den lilla grisen ;) Hade du skoj inatt då? =P

2008-08-13 @ 10:14:04
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: fluuga

SKIPPAR DU KROGEN FÖR ETT JÄVLA MÖTE.

antingen skiter man i mötet

eller så drar man båda om man är en riktig kvinna!



PUSS GETPUNG :'*

2008-08-13 @ 11:38:30
URL: http://enfluga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0