Tröttttt

Kan inte med ord förklara hur trött jag är. Tänkte lägga mig tidigt igår men låg bara och vred och vände på mig och tänkte på massa skit :c så fick gå upp och greja lite. Kunde somna på riktigt vid 3-tiden tror jag. Men nu är jag allt vaken! Varknar nog till vilken sekund som helst, sen så har manju nåt att göra idag så blir nog fint. Ska äta frukost strax sen ska jag ta en dusch :) har ju en del filmer att se också, så det blir nog finfint.

Imorrn ska jag till Fränsta också, efter mycket tjat både från mamma och andra, så ringde jag nyss och ska dit imorrn kl 9, min fot är väldigt svullen och röd och konsty, så är väl lika bra om någon kunnig får ta en titt på den.

Nu ska jag gå och trycka i mig frukost.

Kommentarer
Postat av: ok

ha så skoj:>

2008-08-13 @ 08:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0