tiefushomo

Kort sagt. Jag har inte så mycket att skriva om faktiskt. Känns som jag bara går på motgångar nu, vilket suger. Hittade en till lägenhet idag, alldeles vid Åkersviksskolan, men, i annonsen skrev hon "tillgång till kök" vilket i princip betyder delat kök, nejtack. Vi hoppas strongt på lägenheten på storgartan (jag gråter seriöst om jag inte får den).

Idag har jag inte gjort ett piss (suprise), var upp 10 och ringde Övik, klev sen upp vid 14.30 snåret. Regnade då så missade väl ingenting direkt. Sen åkte jag och handlade. Det var i stort sett allt. Känns som jag håller på att ruttna bort här. Har inga pengar heller, så man kan ju inte göra nåt heller. Blir nog att åka till mamma nästa vecka eller något. Vill ju till stan, vill ha lägenhet, vill kunna gå och åka som jag vill, inte direkt så man kan det här. Liiite less, + att jag nu kan inte gå som jag vill heller, för nu måste jag vara extra försiktig med foten, får inte skaffa nåt sår nu eller någon inflammation. Måste ringa CSN imorrn också och höra hur det blir med studiebidrag, pengar = viktigt.

Tack för att du ger mig alla skäl som finns till att inte bli ihop med dig igen.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha ja men du sover ju alltid länge så =P

2008-08-09 @ 19:28:22
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: Michelle

Nee men jag bara skoja =P

2008-08-10 @ 16:56:13
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0