Tekniker och jäkelskap

Okej, egentligen inte jäkelskap. Idag kom teknikern och lagade min dator. Blev förvånad hur ung han var. Brukar ju oftast vara gamlingar liksom. Han var 24 iaf, riiktigt trevlig (och snygg), rolig som få var han också, vi skojade mycket och skrattade. I stan bodde han, men hittade häromkring. Nicenice, han lagade iaf min dator med flitiga fingrar (nästan). Roligast var när han lyfte på en kabel och sa "undra vart den här ska sitta då?". Kul kille, helt klart. Made my day.

Jag har fortfarande panik inför lägenhetssökandet och operationen. Skolan börjar ju snart också? Shit. Bråttom nu. Idag ringde jag iaf soc i ånge. Ska dit den 14e, hoppas bara jag hinner få pengarna i tid. Även att han ringde upp mig 2 eller 3 ggr ;s bland annat för att ta mitt personnummer och flytta fram min tid (fick först tid den 19e). Sen kommer ju snubben med lägenheten på storgatan hem den 11e från Oslo, han hade en spekulant, ville hon inte ha den, så är den min. Hoppas.
Sitter nu nyduschad i handduk, så ska borsta och föna håret och smörja in mig med lavendelhudkräm mums :) kanske ska man klä på sig också? Eller så blir det myskläde hela dagen idag också.

Nån som är bra på bloggdesign? Som kan hjälpa mig fixa min header osv :)
samt ändra text och sånt tjaffS

Kommentarer
Postat av: sannas

haha härligt med fin teknikers :)

2008-08-06 @ 14:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0