Söndag

En riktigt söndag. Trist som fan, regnar gör det också :/ Rickard ringde förut så kom dom hit lite, var ut och åkte lite. Visade dom den legendariska Ljungaparken. Dom var nog inte så impade. Poffe såg så trött ut att han såg ut att vilja nita alla som tittade åt hans håll typ. Nu vill jag ut och röra på mig lite, men Michelle tycks tro att regn är skadligt ;P så blir nog inget. Imorrn åker jag till mamma i alla fall, antingen åker jag bil med Börje, eller så åker jag buss. Jag åker nog hellre bussen om jag ska vara ärlig.

Jag och pappa åt kräftor förut. Första gången för mig. Det var.. jobbigt att skala dom + att det gjorde ont :c det var inte gott som jag trodde faktiskt. Alla tjatar ju att det är så gott med kräftor och alla jädrans kräftskivor som ska vara i augusti.
Pissa på det säger jag, så roligt var det inte :)

Nu ska jag se mer på Rosario + Vampire,
asbra anime som Tess tipsade mig om i.. eh.. vintras typ.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Nee jag har ingen lust att gå ut nu när det är piss väder och kallt =P Men vi har ju iaf gått en runda idag =P

2008-08-17 @ 22:18:45
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0