Soc och vårdcentralen

Idag var jag och Michelle till soc i Ånge, Michelle var ju så snäll och skjutsade mig ;P det var ju allt annat än kul om man säger så :/ tänker inte tala om vilka saker som jag tog upp, dom närmsta vet och det räcker :) Iaf så kommer jag få pengar och dom ska försöka fixa lägenhet åt mig. Hos läkaren gick det sådär, dom ska skicka mig vidare till en riktig läkare, var ju bara hos distriktsköterskan. Så blir nog till att få lite starkare piller :'D en karta morfin skulle vara fint.

Jag hoppas jag verkligen får sova ut imorgon också :c känns som jag inte gjort det sen måndags, hemskt. Det är ju faen sommarlov ;P jag och Michelle ska iaf ut och gå lite sen, nice nice.

Nu ska jag se lite på Sex and the city och (förhoppningsvis) somna lite

Kommentarer
Postat av: tove

Hej!



Var med och tävla i min blog!!

2008-08-16 @ 00:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0