Slöhet och cityfesten

Jag har vart så otroligt slö idag, helt sinnes. Kom utanför dörren först vid 21-22 tiden. Har i alla fall fått svar på lägenhet idag, en kille från Haga som mailade mig. Haga skulle jag kunna bo i, lägenheten verkade nice, MEN, den hade en stor nackdel. Det var bara kokvrå :/ så vill jag verkligen inte bo. Men jag ska åka och titta i alla fall. Annars får jag hålla andan och hoppas på lägenheten på storgatan.

Cicci och Jossan fråga (nej, förlåt tjatade) att jag ska med till Cityfesten i Gävle också, sorry girls, men jag pallar nog inte :/ Det är för mycket hemma nu; med flytt, med skolan, med operationen och allt sånt. Sen känns mitt huvud och kropp som om den ska gå i 4 delar. Har så mycket som virvlar runt i skallen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men det ordnar väl upp sig det där också. Verkar bli dop den 31a också :) mys! Mormor ville ju att jag ska ta tåget med henne ner några dagar innan dopet, har jag inte hunnit bli opererad kan jag göra det, annars får Danne göra det, höhö :)


Kommentarer
Postat av: fluuga

HAHAHAHAHAHAHA TJATADE.

gere du tar allt så hårt min sötMOS!!!



god morgon btw. puss. skaru ha en omelett?

2008-08-06 @ 12:16:08
URL: http://enfluga.blogg.se/
Postat av: Michelle

Ja visst e ja haha ;P Idag kan vi gå på en promenad för nu har jag fått till datan =P Så du har bytt till blogg.se nu =P

2008-08-06 @ 16:21:44
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0