The Hills



Eftersom alla har tjatat så förbannat om serien "The Hills" så har jag börjat se på det. Oh my, jag älskade den. Såg 1a säsongen idag. Så nu har jag tvingat Henrik att tanka 2a och 3e också :) så snart blir det mer. Serien får en verkligen att vilja flytta någonstans, och verkligen göra något. Men det får jag ta tag i när jag är "frisk".

Seg dag, som alla andra dagar i stort sett. När jag vaknade idag hade jag fått mail av en tjej som hade en lägenhet på Norrmalm (5 min från stan) asbra, men fanns en grov nackdel; duschen var gemensam. Så det blev ett nej på den.
Killen med lägenheten i Haga hörde också av sig idag, de var "tydligen" 3 månaders uppsägningstid på lägenheten, som han glömt kolla upp. Men han skulle se om det gick att ordna. Smart, verkligen. Klart som fan det är 3 månader, det är det troligen på alla lägenheter. Suck, men, jag hoppas fortfarande på lägenheten på storgatan som sagt :)

Ikväll var jag ut och gick med Michelle, skönt, lite småkallt om händerna bara, vart är sommaren egentligen? :/ Vi gick en sväng runt "byn" och frös lite, var mycket moppefjortisar ute, vart kommer alla ifrån? haha. Imorrn ska jag ringa Örnsköldsvik iaf, och höra när de blir av, har gruvat mig för det här. Och värre lär det bli också :/

Har för mycket tankar i skallen just nu, och det blir ju inte bättre att sitta i skogen hos farsgubben heller. När allt var bra, så ska en viss person komma och förstöra allting, så typiskt. Sparka dig till månen vore nice.

Kommentarer
Postat av: sannas

teh hills äger :D

2008-08-07 @ 23:03:42
Postat av: jo

asbra!!

2008-08-11 @ 01:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0