Måndag eller söndag eller eh?

Förrvirrande eller hur? Nerå, i huvudet är det väl söndag fortfarande med tanke på att jag inte somnat än. Säger som Michelle, det blir alltid lika sent. Men sen sover jag till 13-14 också. Var ute och gick med Michelle förut, gick vid 22 tiden (som vanligt), får fasen bli rutin på det :) rätt skönt att gå vid 22 när det är någorlunda lugnt ute, sen är man ju rätt seg på dagarna och donar på med annat. Men det är skönt iaf ;P

Funderar också på om man skulle ta och köpa ut skoldatorn man får i höst? Den kommer ju vara spillrans ny, och jag vill ju jättegärna ha en laptop, men det är ju rätt dyrt att köpa helt ny, så vore asbra om jag skulle fixa det så :) Annars får det vänta tills jag fixat jobb, och tjänat ihop lite stålars. Jobb måste ju fixas i höst också :/ ska i alla fall ringa Tomas som han sa, han äger ju resturang i stan och sa han hade servitrisjobb åt mig, kan ju bli helnajs om han nu var seriös, haha ^. Vill inte bli dom här som ligger hemma på soc. bidrag som KAN fixa jobb, men helt enkelt är för lat. Eller dom hära folken som har jobb dom verkligen hatar, och blir sjuka av. Knivig sits, men om det var jag hade jag nog hellre hoppat av eller ännu värre börjat plugga igen. Eller gå på soc. Soc. är absolut inte fel att söka, men folk som har det p.g.a lathet är nog det värsta.

Ne, usch vad jag babblar, nu ska jag se lite Sex and the city innan jag ska sova

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hehe va bra =P Din pappa ringde mig då bara några minuter efter att jag hade kommit hem =P

2008-08-11 @ 11:46:47
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hehe okej. Okej, ska gö de =P

2008-08-11 @ 17:19:06
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0