Mamma!

Idag åkte jag till mamma, åkte med pappa till stan sen fick jag åka med Börje hem till Härnösand. Fick också en trevlig pratstund med Rickard innan jag åkte (sisådär 3 timmar?). Och som vanligt när jag kommer hit så vill jag hem snabbare än vad jag sagt. Men men, åker hem på torsdag. Pappa åker ju på fredag och är borta över helgen, så kan ju stå ut med att ha lite tråkigt, får ju helgen ensam. Sen på måndag eller tisdag kommer förhoppningsvis Rickard :) Han är verkligen asbra, han dömer inte det jag berättar (berättade lite serious stuff för honom i morse), skrattar inte, och framför allt så förstår han :) känns så otroligt skönt allting. Fast just nu är jag så trött så jag tror jag svimmar snart.

Nu ska jag ner och äta glass och jordgubbar ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0