Hund?

Jag funderar ärligt talat på att skaffa en liten söt knähund igen, när jag är klar med foten. Eller i alla fall kan gå någorlunda på foten. Kommer i såna fall ta på foder, jag har ju inte riktigt den ekonomin att köpa en hund för 10 eller 20 000 kr ;P Hade ju en Jack Russell terrier i vintras ett tag. Hundvaktade den lite åt en kompis som nyss hade skaffat en valp och "min" hund kom inte något vidare överrens med valpen. Den var otroligt söt, men uj, vad ivrig den var :) men så söt så. Skulle alltid ligga innanför täcket med mig när jag skulle sova :'D så ska jag skaffa hund så blir det nog en chihuahua eller en jack russell. Jag vet inte varför, men jag är mer för små hundar, stora hundar är också jättefina. Mammas vallhundar är ju adoreble, men jag ska ha en liten hund har jag bestämt mig :)

Nu ska jag nog ta och träna lite, är så sjukt rastlös och slö :/
och jag HOPPAS det blir stan imorrn!



Näääähä. Blir stan imorrn med Carro istället :D :D lika glad för det om inte mer!!!!!!!!!! Inte träffat henne på år och dar känns det som. Tror fan inte jag träffat henne sen studenten fan. Sad indeed. Just nu är jag ledsen och rätt så nere, (information overfload jag vet) så nu ska jag faktiskt ta och sova på en gång. Ska ändå upp tidigt imorrn :)

Kommentarer
Postat av: fluuga

vill med på stan :|

2008-08-11 @ 22:47:06
URL: http://enfluga.blogg.se/
Postat av: jonas

ssöt :)

2008-08-12 @ 08:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0