Hemma

Nu är jag äntligen hemma. Jag har även dragit på mig öroninflammation. Känns som öronen ska sprängas, har feber och sånt helvete också. Så imorrn kl 8 ska jag till läkaren. BLÄ. Det här är tamejfan det sista jag behöver nu. 2 veckor till operation, och jag går och blir sjuk. Heja helen, bättre kan du!

I alla fall, så kom mitt paket idag från eleven.se. Underbart! Superbra prylar och bra service, som vanligt. Parfymen luktar underbart och allt annat likaså. Pappa tyckte dock jag var tokig som beställde saker för 500 kr. Hey, det är inte dyrt. Pappa som är tokig ;P sen hade min bok kommit också, så nu klarar jag mig nog tills måndag. Ska tanka Charlie and the chocolat factory också, asbra film som jag inte sett på ett bra tag.

Nu ska jag gå och trycka i mig alvedon och nässpray,
som om det hjälper anyway?



Var ute med hundarna igår,
men dom ville mest skita

Kommentarer
Postat av: fluuga

haha nej inte klippa men få världens grej ;)

2008-08-22 @ 00:07:40
URL: http://enfluga.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hehe jag vet =P Det är hemskt hur fort tiden går.

2008-08-22 @ 20:44:31
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0