Åååååååååååh

Så jävla dåligt, jag har gått och blivit sjuk. Har fett ont i halsen och hostar typ, näsan är lite paj också. Så är väl inte hela världen, men jag måste ju bli frisk tills onsdag iaf. Har sovit asdåligt inatt så blir nog en powernap senare. Inga pengar har jag fått än heller, damn shit. Men dom kommer väl, någongång. Annars? Fick inte lägenheten på storgatan, så söker nytt nu. Kommer ju bo hos Danne (min brur) från och med den 17e september, eftersom han ska till Israel då, ta hand om dig va, sen kommer Rickard runt den 20e sen åker jag med han hem. Om benet tillåter, men det gör det nog :)

Firar min sjuka med massa godis som
Rickard lämnade och massssa south park!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hehe du kan ju alltid prova =P Nee men han måste väl lyssna på dig om du säger åt han att ta det lite lugnt, för man vill ju inte dö.

2008-08-29 @ 18:22:45
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: Michelle

Ja då är det bara att säga åt han =P Han va trevlig och han verkar vara en snäll snubbe =P

2008-08-29 @ 21:53:18
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0