40 year old virgin



Slappdag, klev upp vid 14, ringde Rickard, sen drog han och åkte cross så jag sket i honom och gick upp. Sett på 40 year old virgin, alla säger ju att den är såå rolig, försökte se den ifiol men jag tyckte den var så löjlig så stängde av efter en stund. Men den var bättre den här gången, lite smårolig sådär. Perfekt för en segsöndag. Annars? Sjukan är lite bättre iaf, är mest slem nu som ska... ut. Åker till mamma imorgon kl 17-18 tiden :o inte mycket kvar nu. Något skraj man är då :/ sen ska mami och jag in till birsta och köpa mjukisar åt mig också. Kommer ju inte kunna ha jeans på mig på typ 4 månader, blä vad roligt det ska bli då. Nu ska jag ta och städa upp på rummet sen äta något/någon

David: You know how I know you're gay? You have a rainbow bumper sticker on your car that says, "I like it when balls are in my face."
Cal: That's gay?

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hehe ja =P Det är ju mkt bättre än att kliva upp vid 2 ;P

2008-08-31 @ 20:34:19
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: Michelle

Ja nu ja, men inte typ året runt =P

2008-08-31 @ 23:10:00
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0